Sadu doručíme maximálně do jednoho týdne po objednání. V případě instalace přestavby na elektrokolo v některé z našich prodejen je maximální termín pro předání 14 dnů od převzetí kola.
Náročnost instalace se odvíjí podle typu motoru a baterie a množství instalovaného příslušenství. Ano, pro někoho, kdo si neprovádí ani základní údržbu kola může být instalace náročná a proto by měl využít naše prodejny v Praze a Brně, kde přestavby ochotně provádějí naši specializovaní technici. Naopak ten, kdo se kolem a jeho údržbou zabývá a má nářadí na jízdní kolo (stahovák klik, klíč na středovou osu, pakny na pláště, hustilku, odvzdušňovací sadu atd.) ten jistě přestavbu zvládne i svépomocí.
Přestavba na elektrokolo má dvouletou záruku na veškeré díly. Navíc nabízíme dvouletou záruku na baterie (oproti zákonné půlroční lhůtě). Baterie, které jsou předány k reklamaci posuzujeme z hlediska měřeného napětí. Pokud neshledáme u baterie poruchu BMS (Battery Management system) a přesto je napětí všech článků nižší než 36 V, jedná se o tzv. podbitou baterii vlivem zanedbání nabíjení. Pokud nedošlo k nevratnému poškození článků, je možné tuto baterii opět aktivovat, nicméně se však nejedná o záruční servis ale o servis baterie.
Bateriové bloky jsou vyráběny v ČR ze článků Panasonic.
Nemá. Motory mají volnoběžku a proto nekladou odpor při jízdě vpřed. Proto lze jízdní kolo s instalovanou sadou stále používat jako normální jízdní kolo. Motory s pevnou osou a s funkcí rekuperace se u kol již nepoužívají.
Životnost baterie se udává v počtu pracovních cyklů, tj. počtu možných vybití a nabití baterie při zachování stejné kapacity. U cylindrických článků typu Li Ion, které používáme, se udává 800 – 1000 pracovních cyklů.
Funkce baterie může byt ohrožena, pokud se baterie pravidelně nenabíjí. Obecně, pokud je baterie málo využívána, její vlastnosti se zhoršují. Před uskladněním kola na zimu baterii vždy dobijte a pak opakovaně několikrát v průběhu zimy. Sestavu často používejte, to je z naší zkušenosti nejlepší prevence. Zákazníci, kteří využívají kolo pravidelně, nemají obvykle potíže s bateriemi.
Součástí dodávky kola je nabíječka 230V/42V/2A, baterie 8,6Ah se dobíjí 4 h. V případě 14.5 Ah baterie je doba nabíjení 6 – 8h.
Náklady na 1 km jsou přibližně 0,04 Kč (při běžné ceně 4,90 Kč/kWh)
Sestava s baterií 36V/8,6Ah váží cca. 7,5 kg
Při použití technologie 36V se výkon motorů pohybuje od 250 W do 310 W.
Motory efektivně pomáhají do rychlosti 25 – 30km/h, po překročení této rychlosti ale nekladou odpor.